Idén is keressük a legjobb gyógypedagógusokat!
Szavazataitok alapján az 5 legtöbb szavazatot, jelölést kapott gyógypedagógus közül, döntsétek el, hogy ki legyen a 2022-es „ÉV GYÓGYPEDAGÓGUSA”!
Minden szempontból nehéz évek vannak mögöttünk, pedagógiai szempontból pedig a legnehezebbek. Vírus, háború, sztrájk. Az oktatási és az ellátó rendszer romokban. Gyógypedagógusainkra nagyobb szükség van, mint valaha!
Szeretnénk ezért idén is megjutalmazni a szülők véleménye alapján legjobbnak ítélt gyógypedagógusokat. A szavazataitokat május 31.-éig adhatjátok le.
Június 5-én, pedagógus napon, hirdetünk végeredményt.
A legtöbb szavazatot gyűjtött első három gyógypedagógust az OTP Zrt. jóvoltából pénzjutalomban, részünkről pedig oklevelünkkel megbecsülésben részesítjük.
„AZ OTP Bank a társadalom felelős tagjaként hozzájárul a közösségek fejlődéséhez a társadalom érdekeit szolgáló programok és ügyek támogatásával. Kitűzött céljaik között kezelik olyan csoportok segítését, amelyek eleve hátrányból indulnak, de szerepük hiánypótló, munkájuk kiemelten fontos. Elsősorban olyan kezdeményezéseket támogatnak, amelyek a beteg gyermekek gyógyulását, a segítséggel élők elfogadását, a hátrányos helyzetű fiatalok oktatását tűzik ki célul. Az OTP Bank a Szikra Tehetséggondozó Egyesületnek nyújtott célzott adományával, az autizmussal élő gyermekek képzésével, fejlesztésével foglalkozó gyógypedagógusok munkáját segíti.”
Szavazataitok alapján az 5 legtöbb szavazatot, jelölést kapott gyógypedagógus közül, döntsétek el, hogy ki legyen a 2022-es „ÉV GYÓGYPEDAGÓGUSA”!
Minden szempontból nehéz évek vannak mögöttünk, pedagógiai szempontból pedig a legnehezebbek. Vírus, háború, sztrájk. Az oktatási és az ellátó rendszer romokban. Gyógypedagógusainkra nagyobb szükség van, mint valaha!
Szeretnénk ezért idén is megjutalmazni a szülők véleménye alapján legjobbnak ítélt gyógypedagógusokat. A szavazataitokat május 31.-éig adhatjátok le.
Június 5-én, pedagógus napon, hirdetünk végeredményt.
A legtöbb szavazatot gyűjtött első három gyógypedagógust az OTP Zrt. jóvoltából pénzjutalomban, részünkről pedig oklevelünkkel megbecsülésben részesítjük.
„AZ OTP Bank a társadalom felelős tagjaként hozzájárul a közösségek fejlődéséhez a társadalom érdekeit szolgáló programok és ügyek támogatásával. Kitűzött céljaik között kezelik olyan csoportok segítését, amelyek eleve hátrányból indulnak, de szerepük hiánypótló, munkájuk kiemelten fontos. Elsősorban olyan kezdeményezéseket támogatnak, amelyek a beteg gyermekek gyógyulását, a segítséggel élők elfogadását, a hátrányos helyzetű fiatalok oktatását tűzik ki célul. Az OTP Bank a Szikra Tehetséggondozó Egyesületnek nyújtott célzott adományával, az autizmussal élő gyermekek képzésével, fejlesztésével foglalkozó gyógypedagógusok munkáját segíti.”
Variga-Rónaszéki Viktória vagyok, az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai karán diplomáztam Autizmus spektrum pedagógiája és Tanulásban akadályozottak pedagógiája szakirányokon.
"Légy az a felnőtt, akire gyermekkorodban szükséged lett volna." - Ez a mottó lebeg a szemem előtt és azon dolgozom, hogy minél több gyermeknek lehessek támasza, segítsem őket, amiben csak tudom - legyen az beszédindítás, vagy csupán ragtapasz egy sebre.
Közel két éve dolgozom az Új Suli Alapítványi Iskola gyógypedagógusaként. Kis közösség lévén több idő és figyelem jut egy-egy gyermekre, részese lehetek a mindennapjaiknak. Minden velük töltött idő, a segítség, az odafigyelés sokszorosan érkezik vissza hozzám szeretet formájában, ami hálával és elégedettséggel tölt el nap mint nap.
Szülő írta róla:
„Imádják a gyerekek!!!A kisugárzását, kedvességét, türelmét, őszinte szeretetét megérzik a gyerekek, szerintem ez a legfontosabb kiindulópont az Ő munkájához! Fiam rengeteget fejlődött neki köszönhetően, mert egész egyszerűen ért a gyerekek nyelvén!!!A hitelességét a munkáján kívül is tanusított példa támasztja alá velünk kapcsolatban, mikor is megtudta, hogy a gyermekünk elveszítette szeretett cicáját és meglepte őt egy kölyök kiscicával (természetesen tudtunk róla)!Azt hiszem ez a rövid történet mindent elmond róla! :)Nagyon drukkolok neki, mert megérdemli ezt a kitüntetést!!!”
Közel két éve dolgozom az Új Suli Alapítványi Iskola gyógypedagógusaként. Kis közösség lévén több idő és figyelem jut egy-egy gyermekre, részese lehetek a mindennapjaiknak. Minden velük töltött idő, a segítség, az odafigyelés sokszorosan érkezik vissza hozzám szeretet formájában, ami hálával és elégedettséggel tölt el nap mint nap.
Szülő írta róla:
„Imádják a gyerekek!!!A kisugárzását, kedvességét, türelmét, őszinte szeretetét megérzik a gyerekek, szerintem ez a legfontosabb kiindulópont az Ő munkájához! Fiam rengeteget fejlődött neki köszönhetően, mert egész egyszerűen ért a gyerekek nyelvén!!!A hitelességét a munkáján kívül is tanusított példa támasztja alá velünk kapcsolatban, mikor is megtudta, hogy a gyermekünk elveszítette szeretett cicáját és meglepte őt egy kölyök kiscicával (természetesen tudtunk róla)!Azt hiszem ez a rövid történet mindent elmond róla! :)Nagyon drukkolok neki, mert megérdemli ezt a kitüntetést!!!”
Bőti Anikó vagyok, gyógypedagógus.
Izsák, Csongrád, majd sok-sok év budapesti élet után Bakonybélben lakom, és Zircen dolgozom.Leírni is hihetetlen, de 16 éve foglalkozom eltérő-, illetve tipikus fejlődésmenetű gyermekekkel és fiatalokkal. Értelmileg akadályozottak pedagógiája szakirányon végeztem az ELTE, Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán, majd néhány év múlva ugyanitt diplomát szereztem autizmus spektrum pedagógiája szakirányon is.
Szerencsés vagyok, mert a (gyógy)pedagógia több területén is tapasztalatokat gyűjthettem Budapesten, majd vidéken is, hiszen dolgozhattam először gyógypedagógiai asszisztensként, majd később gyógypedagógusként különböző területeken: halmozottan sérült-, értelmileg akadályozott, hiperaktív, figyelemzavaros, autizmus spektrum zavarral-, illetve beilleszkedési, tanulási és magatartási zavarral (BTM- nehézség) diagnosztizált gyermekekkel és fiatalokkal egyaránt.
Jelenleg Veszprém megyében, elsősorban Zircen igyekszem segíteni a hozzám forduló családokat.
Szülő írta róla:
„Végtelen szeretet van benne valamint kitartó türelemmel végzi a munkáját. Mióta gyermekem hozzá jár felszabadultabb, és egyre többet fejlődik. Kedvessége is határtalan. Nem mostanában találkoztam ilyen nagyszerű gyógypedagógussal. Akinek csak tehetem biztos hogy őt ajánlom!”
Izsák, Csongrád, majd sok-sok év budapesti élet után Bakonybélben lakom, és Zircen dolgozom.Leírni is hihetetlen, de 16 éve foglalkozom eltérő-, illetve tipikus fejlődésmenetű gyermekekkel és fiatalokkal. Értelmileg akadályozottak pedagógiája szakirányon végeztem az ELTE, Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán, majd néhány év múlva ugyanitt diplomát szereztem autizmus spektrum pedagógiája szakirányon is.
Szerencsés vagyok, mert a (gyógy)pedagógia több területén is tapasztalatokat gyűjthettem Budapesten, majd vidéken is, hiszen dolgozhattam először gyógypedagógiai asszisztensként, majd később gyógypedagógusként különböző területeken: halmozottan sérült-, értelmileg akadályozott, hiperaktív, figyelemzavaros, autizmus spektrum zavarral-, illetve beilleszkedési, tanulási és magatartási zavarral (BTM- nehézség) diagnosztizált gyermekekkel és fiatalokkal egyaránt.
Jelenleg Veszprém megyében, elsősorban Zircen igyekszem segíteni a hozzám forduló családokat.
Szülő írta róla:
„Végtelen szeretet van benne valamint kitartó türelemmel végzi a munkáját. Mióta gyermekem hozzá jár felszabadultabb, és egyre többet fejlődik. Kedvessége is határtalan. Nem mostanában találkoztam ilyen nagyszerű gyógypedagógussal. Akinek csak tehetem biztos hogy őt ajánlom!”
Dalmai Melinda vagyok, gyógypedagógus, óvodapedagógus. Óvodapedagógusként kezdtem pályafutásomat. Az óvodánkba bekerülő autista kisfiúnak köszönhetően lettem gyógypedagógus. Rengeteget tanultam tőle, általa, miatta. Végtelenül hálás vagyok neki és a családjának, hogy nekik köszönhetően megtaláltam az utam és olyan szerencsés lehetek, hogy a munkám a hivatásom és a hobbim is egyben. Köszönöm Levi! Jelenleg Keszthelyen a Szemfüles Egyesületben dolgozom, ahol főként autizmussal érintett gyerekekkel foglalkozom. Arra törekszem, hogy ne csak fejlesztő foglalkozásokat tartsak, hanem a családokat segítsem. Idei évtől szülőtréningeket is tartok, hogy az együttműködés még hatékonyabb legyen. Igyekszem folyamatosan képezni magam, hogy minél komplexebb segítséget nyújthassak a családoknak és idővel a tudásomat majd tapasztalataimmal kiegészítve továbbadhassam. Az egyesületi munkám mellett óvodákban, iskolákban is tartok fejlesztő foglalkozásokat, valamint a tapolcai autista gyermekeket nevelő családokat segítő egyesület alelnökeként tevékenykedem. Célom, hogy a többségi pedagógusok munkáját is segíthessem és az autizmussal érintett gyerekek valódi inkluzív nevelésben részesülhessenek.
Szülő írta róla:
„Fantasztikus, ahogyan Melinda meg tudja nyitni az autista gyerekeket. A kisfiam SNI-s, beszédfogyatékos, autisztikus tünetei is vannak, egy hasonló problémával küzdő, hasonló korú kisfiúval együtt járnak Melindához közös órára, ami nagyon nagyon jó ötlet, mert hihetetlenül motiválják egymást. Amióta Melinda foglalkozik a kisfiammal, egyre jobban beindult a beszéde, válaszol kérdésekre, egyre több mondókát mond, jókedvűen énekli a Csip Csip csókát is, ez előtte elképzelhetetlennek tűnt Jókedvűen jön haza a kisfiam minden óráról, mintha kicserélték volna, akármilyen fáradt és rosszkedvű volt előtte. Melinda buborékot fúj, trambulinon is ugrál a gyerekekkel együtt, látszik hogy nagyon szereti a gyerekeket és a hivatását. Nagyon jó szakembernek tartom és nagyon hálás vagyok neki a segítségért.”
Szülő írta róla:
„Fantasztikus, ahogyan Melinda meg tudja nyitni az autista gyerekeket. A kisfiam SNI-s, beszédfogyatékos, autisztikus tünetei is vannak, egy hasonló problémával küzdő, hasonló korú kisfiúval együtt járnak Melindához közös órára, ami nagyon nagyon jó ötlet, mert hihetetlenül motiválják egymást. Amióta Melinda foglalkozik a kisfiammal, egyre jobban beindult a beszéde, válaszol kérdésekre, egyre több mondókát mond, jókedvűen énekli a Csip Csip csókát is, ez előtte elképzelhetetlennek tűnt Jókedvűen jön haza a kisfiam minden óráról, mintha kicserélték volna, akármilyen fáradt és rosszkedvű volt előtte. Melinda buborékot fúj, trambulinon is ugrál a gyerekekkel együtt, látszik hogy nagyon szereti a gyerekeket és a hivatását. Nagyon jó szakembernek tartom és nagyon hálás vagyok neki a segítségért.”
Klimaj Bernadett vagyok. Értelmileg Akadályozottak Pedagógiáján és Autizmus Spektrum Pedagógiája szakon végeztem. Több mint húsz éve autista gyerekekkel foglalkozom. Gyulán, Székesfehérváron, Budapesten is dolgoztam, jelenleg Üllőn élek és dolgozom. A Hoppla Fejlesztőben találtam meg új helyemet ahol jelenleg 18 családdal vagyok kapcsolatban. Szociális-kommunikációs csoportokat ovisoknak, iskolásoknak és autizmus specifikus egyéni fejlesztéseket illetve szülőklubot is vezetek.
Szülő írta róla:
„Aspergeres gyermekünknek szívfájdalma volt, hogy nincsenek igazi barátai. Detti csoportjában igazi barátokra talált. Minden héten boldogan megy a fejlesztésre, és minden alkalommal élményekkel telve érkezik haza. Az alkalmak feladatai nyitottabbá tették őt és jobban megtalálja a helyét a kortársközösségben is. Detti nekünk szülőknek is folyamatosan segít, bármilyen kérdéssel mehetünk hozzá. Az általa szervezett szülőcsoporton pedig két szakember is segít, tanácsol bennünket, ami egy óriási segítség számunkra! Szívből hálásak vagyunk Neki!”
Szülő írta róla:
„Aspergeres gyermekünknek szívfájdalma volt, hogy nincsenek igazi barátai. Detti csoportjában igazi barátokra talált. Minden héten boldogan megy a fejlesztésre, és minden alkalommal élményekkel telve érkezik haza. Az alkalmak feladatai nyitottabbá tették őt és jobban megtalálja a helyét a kortársközösségben is. Detti nekünk szülőknek is folyamatosan segít, bármilyen kérdéssel mehetünk hozzá. Az általa szervezett szülőcsoporton pedig két szakember is segít, tanácsol bennünket, ami egy óriási segítség számunkra! Szívből hálásak vagyunk Neki!”
Bozsaky Ágnes a győri Pöttöm fejlesztő vezető gyógypedagógusa vagyok. AIT/FST tréner és a Myneuro Győri Neurofeedback központ senior trénere, szakmai vezetője, egyik oktatója. Az Országos Biofeedback és Neurofeedback Egyesület ILF trénereinek mentora. Külső konzulensi feladatokat látok el a győri Széchenyi István Egyetemen.
A Pöttöm fejlesztőben csapatommal azon dolgozunk, hogy megfelelő ellátást kapjanak a régióban élő Autizmusban és ADHD-ban érintett gyerekek és családjaik. Eltökélt célunk nemcsak a gyermekek egyéni fejlesztése, hanem a családok támogatása, mentorálása. Idén februártól kapcsolódtunk a győri Papák Mamák Csemeték Egyesülethez. Rövidtávú célként tűztük ki egy Mintaház létrehozását, ahol a Pöttöm fejlesztő szakemberei által kidolgozott komplex módszertannal és terápiarendszerrel segítenénk a hozzánk kerülő gyermekek és családok mindennapjait.
Köszönöm a szülőknek és kollégáimnak a sok támogatást, bizalmat és szeretetet, hogy újra a jelöltek között lehetek.
Szülő írta róla:
„Ő volt az aki abszolút kezelni tudta a 6 éves fiam indulatait (dühkitöréseit) Ő az aki a hanglejtésével is nyugtatni tudja őt és maximálisan látja fiamban az érzelmi embert is, segíti tanácsaival a szülőket is! Harmonikus és szeretetben gazdag együttműködés az ami előre viszi a közös munkánkat!”
A Pöttöm fejlesztőben csapatommal azon dolgozunk, hogy megfelelő ellátást kapjanak a régióban élő Autizmusban és ADHD-ban érintett gyerekek és családjaik. Eltökélt célunk nemcsak a gyermekek egyéni fejlesztése, hanem a családok támogatása, mentorálása. Idén februártól kapcsolódtunk a győri Papák Mamák Csemeték Egyesülethez. Rövidtávú célként tűztük ki egy Mintaház létrehozását, ahol a Pöttöm fejlesztő szakemberei által kidolgozott komplex módszertannal és terápiarendszerrel segítenénk a hozzánk kerülő gyermekek és családok mindennapjait.
Köszönöm a szülőknek és kollégáimnak a sok támogatást, bizalmat és szeretetet, hogy újra a jelöltek között lehetek.
Szülő írta róla:
„Ő volt az aki abszolút kezelni tudta a 6 éves fiam indulatait (dühkitöréseit) Ő az aki a hanglejtésével is nyugtatni tudja őt és maximálisan látja fiamban az érzelmi embert is, segíti tanácsaival a szülőket is! Harmonikus és szeretetben gazdag együttműködés az ami előre viszi a közös munkánkat!”
[poll id="1658"]